Sleep tight

En lång natt väntar på att jag ska krypa ner i sängen och djupare ner i ensamheten som tär sönder mig innifrån. Det är ett monster som smular ner mig till stoft bit för bit. Vet inte om jag klarar av en natt till utan sömn.

Det tär på kroppen något enormt att försöka må bra. Är inte mer än förståeligt heller; att jag inte orkar. Sånt här bearbetas inte på 2 dagar. Jag kommer få leva med det i resten av mitt liv. Tragiskt men sant. Det ska helt enkelt inte bearbetas på så kort tid och jag vet att jag inte är inne i bearbetningen än. Jag är på botten. Jag mår så fruktansvärt dåligt och jag är rädd. Usch detta kommer ta tid

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: sanna



Har läst några inlägg från din blogg nu, och jag vill skicka dig massa kramar från mig!



Jag vet hur det känns att vara nere på botten och man tänker tillbaka på tiden då man sprang runt och var glad och hade ett leende på läpparna! Men sen så inser man att man inte mår så längre och man har massor med saker som tynger ner en! Och det är inte lätt att bara "glömma" eller tänka på annat som många kan säga åt en att man ska göra.



Hoppas du får lite sömn inatt!

kramkram

2010-05-30 @ 02:27:50
URL: http://prinsessansanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback