snooz-fail

Snoozade från halv 6 till kvart över 6 då jag tänkte att jag kunde sova 10 minuter till. Ställde om klockan på 25-över och somnade om. Vaknade 06.35 och tyckte att det var en ovanligt lång snooz så såg jag att jag ställt klockan på 05.25 och inte 06.25. Kastade mig upp ur sängen och slängde på mig kläder innan jag sprang till bussen och åkte mot skolan. På Solna station träffade jag en ifrån min idrott o frågade vad vi skulle göra idag.

"Jag vet inte vad du ska göra, men ettorna ska i alla fall ha nationella prov i engelska" - fick jag som svar. Blev riktigt arg när jag var i skolan 07.40 och skulle börja kl 8 med idrott  som nu blev inställd.

Fick sitta i cafét och lata mig tills klockan var 09.40 då min nästa lektion började. Tänkte springa en runda i stället för håltimmen men jag har benhinneinflammation från vristarna hela vägen upp till ljumskarna i båda benen för att jag inte strechade i söndags. Vill ut o springa nu också, men  mina ben kommer inte palla det. Jag springer med inneskor på asfalt och grus, troligen det som orsakat inflammationen.

Skolan flöt på som vanligt utan nämnbara stunder.

Kom precis hem och har pratat med Fredrik halva vägen, vet inte längre vad jag vill med allt. Jag vill bara vara lycklig men när kommer lyckan? Jag känner mig så tom och så övergiven utan anledning. Jag vill inte vara singel längre och är trött på att vara så osäker som jag är. Orkar jag verkligen det här? - Måste nog ta mig en ordentlig funderare...

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback