Filosofi är...

... Det tråkigaste ämnet jag vet. Sitter i datorsalen och ska göra ett fördjupningsarbete inom ämnet "får man döda". Nu har ju alla sina egna åsikter om detta men min uppgift är att tolka det genom att använda mig av filosofernas moralteorier.


Eftersom Filosofi inte är mitt ämne, kommer det gå åt skogen. Har ingen lust att ens börja även fast vi har seminarium nästa vecka. Blir glad om jag så uppnår g-kraven. Annars får jag hoppas att mitt förslag om "ett 4:e år" går igenom.

Ska försöka läsa igenom papprena i alla fall, så får vi se hur det går. 


Efter skolan ska jag iväg till jobbet med sällskap av Daniella. Jobbar till ca 19.00 sen blir det till att åka hem, kolla på film för att sedan sova. Har jag tur så lyckas jag även fixa min dator ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback