pirrigt värre

Kom hem ifrån skolan för ett par minuter sedan. Vart en ganska lugn dag faktiskt. Dock väldigt tråkig.
På scenisk gestaltning fick jag står och stryka lucianattlinnen hela lektionen. Efter det fick vi äta jordens äckligaste laxnuggets till lunch. På eftermiddagen blev det Engelska c, då kom jag även på att jag skulle hämta en ledighetsansökan nere på expeditionen som lärarna fick fylla i eftersom jag har möten på Fredag.


Appropå castingmötet på Fredag så är jag riktigt nervös. Tankar om huruvida jag får vara med eller inte spökar och jag har fjärilar i magen. Om jag inte får vara med kommer jag ju bli jätteledsen, men får jag vara med så kommer jag att få ännu fler fjärilar i magen just för att det är en stor grej (för mig). Det är riktigt häftigt faktiskt. Känns lite som om dommerdagen är kommen. Som att döden ska stå där och antingen skicka mig till himlen eller till helvetet. Pirr, pirr i magen.


I kväll tänkte jag ta det lugnt och bara glo på film. Har haft otroligt ont i nacken och axlarna hela dagen, skönt att kasta sig över sängen och bara slappa. I morgon och resten av veckan blir det till att plugga gärnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback