Söndag 21/11 -10

Jobbat idag. Skönt att äntligen ha den här helgen avklarad. Nu har man veckan på sig att koppla av. Hahahah nja, inte riktigt kanske. Ska ju plugga en hel del. Speciellt på Onsdag då jag är ledig halva dagen på grund av utvecklingssamtal. Vi tar veckan som den kommer.


Hur kan jag summera helgen då? jo $$$... Tjänat strax över tusenlappen sen i Fredags. Kommer få omkring 5 för den här månaden. ÅH vad jag är glad. Då kan jag ta 2000 till studenten, 2000 till Egypten och 1000 till skulden. Kommer nog inte göra av med 2000 i Egypten heller. Men nu känns det som att jag har ett flow här. Ska hålla mig till den planen såvida jag inte har räknat fel för då blir någon hundring mer/mindre.


Vet itne vad det är med mig idag. I morse var jag så nervös att jag mådde illa, under dagen var jag seg, på eftermiddagen var jag överlycklig och stressad. Senare på kvällen blev jag nedstämd och frusen. Nu ligger jag i sängen och lever på dagen. Konstig är vad jag är.


Tänkte ta ett kliv in i duschen nu för att sedan kika lite på Civilrätten. Känns inte som att det kommer hjälpa någonting. Har prov i morgon och jag har ingen bra känsla inför det.
Som tur är har jag en rätt lång håltimme innan provet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback