a-fil och kryssningar

Sitter här i köket och äter min äckliga a-fil till brunch. Mår hemskt. Legat och hostat hela morgonen så det känns som att jag håller på att kvävas för att jag inte får luft.


Håller på att försöka få in folk till en kryssning. Än så länge är vi 6 pers som åker. Behöver ju 2 till för att fylla andra hytten. Ett jobbigt dilemma då jag och Hanna, som ska sova där inte har känt varandra så länge och inte kan komma överrens om vilka som ska få följa med.


Lite jobbigt, men tror vi tar med vilka som hellst nu i stort sätt så vi kan boka någon gång. Annars kommer vi ju aldrig iväg.


Kommentarer
Postat av: Sandro

kul med kryssning :) när hade du och dina vänner tänkt åka? :) sjelv ska man åka den 4e november på lovkryssning hehe

2010-10-19 @ 00:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback