En skrattretande DISS



Jag blev precis dissad av en kille. En riktigt ful diss dessutom.
Han skulle komma hit, så han tog bilen o körde ifrån sig (på andra sidan stan). Han kom fram och knackade på varpå jag öppnade.

Jag: Ehm... Hej
Han: Hej.
lång tystnad
Jag: Hade du tänkt stå där ute, eller ska du komma in?
Han: Jag kan komma in.
Jag: Jag ska bara plocka undan i köket.


Jag gick ut i köket och plockade undan datorn och mitt pluggmaterial, gick sedan tillbaka till hallen.

Han: Jag ska bara ringa ett samtal.
Jag: Gör så du.


...Så kom han inte tillbaka.
Asså hur pinsamt är inte det?
Smsade ca 20 min senare och frågade om jag var så ful, det svarade han inte på. Men shit vad pinsamt detta var. Okej att jag inte e snyggast i världen men så där gör man bara inte, det e ju skrattretande. Har skrattat åt det i snart en timme. Han kunde väll i alla fall sagt något i stil med "du är inte min typ".


Har ni blivit dissad på ett hemskt sätt någon gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback