#f&!%#!

Åååååhhhhhh.... Jag blir galen.
Mamma ringde nyss och sa att jag och Felicia ska få flytta hem igen (vilket jag vet att vi inte ska). Mamma fortsatte predika om hur glad hon var att soc sagt att vi ska bo hemma, då tog jag hemtelefonen och ringde till min soc-tant med mamma i andra örat. Så ifrågasatte jag ifall hon hade sagt det, vilket hon självklart inte gjort. Det var mamma som hade sagt att "det var lugnt för oss att flytta hem igen, om vi själva vill".


Det tolkar hon som att det var soc som sa det... Hur dum får man vara? Alltså hur otroligt korkad är man inte när man tror att någon annan sagt det man själv sa? Jag fattar inte hur den där kärringen tänker, hon är ju helt jävla PANTAAAAAD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback