Kick & box and I kicked her ass



Skola först, hade en lektion vilket var scenisk Gestaltning B. Efter det var det dags att åka till Stockholms Universitet för att gå på forskardagarna. Var tvugna att se 2 föreläsningar. Den ena handlade om ökad konsumtion av alkohol ifall det blev mer lättillgänglig och den andra om Hollywood-fysik. Riktigt bra tycker jag, blev en hel del skratt.


Efter att ha suttit där i ett par timmar åkte jag och Jenni hem till henne för att vänta in träningen. Vi skulle ju testa på ett grupp-pass på vårt gym idag och tyckte att Kick & box lät roligt. Kul var det men jag trodde att jag skulle dö vid något tillfälle. Ingen fel på styrkan men konditionen ska vi nog inte gå in på, tycker jag. Kommer säkert att göra det igen, men inte på de närmsta veckorna, beröm fick vi i alla fall. Ska nog börja simma ett par vändor i veckan och träna upp konditionen på gymmet i stället. Har inte vart så här slut sen jag powerwalkade ca 1.2 mil, för första gången, i våras.


Innan gymmet satt jag & Jennie och spelade spel... Något Sverigespel med en massa frågor, det var skitroligt för jag vann :D:D:D Men Jennie tyckte inte alls att det var kul, hon är nog den sämsta förloraren jag någonsin träffat och jag har träffat en hel del sådana i mitt liv. Sur var hon hur länge som hellst i alla fall och efter förlusten var det inte mycket som gick som det skulle, för henne. Var så j*vla skönt att vinna, kände värsta pressen på mig. Hon är en skitdålig förlorare, men när hon vinner så braviljerar hon med det i veckor, mest på skoj förståss. Nu kan ju jag få småretas lite ;)


Nu ska jag glo på film tror jag, ska i alla fall kolla igenom min film-mapp och se ifall jag vill kika på något.
Ha det så bra, så får vi se ifall jag lyckas ta mig upp i morgon med den kommande träningsvärken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback