Koftor



Koftorna är från H&M och kostar 199:- Jag köpte den marinblå för 2 veckor sedan och beställde den svarta nu i veckan när H&M hade club-dagar. Nu funderar jag även på att köpa den kamelmelerade. Är det för mycket att ha 3 lika dana koftor i olika färger?
Jag personligen älskar dem eftersom de är så varma och mysiga, dessutom har de fickor och det är aldrig fel. De passar till alla illfällen. Nu ska vi inte överdriva, för de skulle ju verkligen inte passa till bröllop eller liknande men till vardags. De sen anständiga ut helt enkelt.
Min marinblå är i strl L och den svarta är beställd i strl M. L sitter lite löst så jag hoppas att M blir bättre. Den kamelmelerade gör sig nog bäst som lite tightare, tror det blir M i den med.


Så på måndag efter skolan är det jag som drar en liten runda förbi H&M på vägen hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback