Pompidepom

Nelly.com har fått in en massa nyheter och jag försöker kritisera varenda plagg för att inte köpa dem. En hel del fina grejer som kommit in.


Ligger hemma med magsmärtor idag, inte träningsvärk. Haft ont i magen i 3 dagar och de magmediciner jag fick i våras hjälper inte ett dugg. Får bara ta dem vid extrem smärta, jag har testat vid 4 olika typer av magvärk och de hjälper inte för någonting. Kul att ha mediciner som inte funkar. Har härdat ut och gått till skolan 2 dagar med smärtan, men igårkväll var den outhärdlig. Samma sak i morse.


Drömt en jättekonstig dröm flera nätter i rad nu, går inte att förklara den. Den är inte lycklig på något sett men jag mår bra av den. Den får mig att bli kär på nytt, om och om igen. Jag hoppas det är en sanndröm, skulle bli så glad då, handlar ju om en särskilld person.


Om man skulle ta o slänga in en maskin tvätt kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback