The orpanage



Kollade precis på The orphanage...
Inte världens bästa skräckfilm, som så många säger. Jag tycker bara att den var hemsk och sorglig. Klart att det var lite creepy när det hände saker, men filmen är mer judeffekter än händelser. Slutet är ju också helt fucked up!
FÖRLÅT TILL ER SOM INTE HAR SETT DEN, NU KOMMER JAG FÖRSTÖRA SLUTET. Mamman hittar ju sonen, som hon av misstag råkat låsa in i källaren. Sen bär hon upp honom och proppar i honom medicin. Samtidigt tar hon själv några nävar tabletter... Dör hon av överdos eller av överansträngning är min fråga?


Först trodde jag att sonen började leva igen, men sen när de döda barnen levde så fattade jag att hon var död.
HUR FAN DOG HON? Jag blir så arg när man inte fattar slutet av en film. Minuspoäng för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback