Fullt upp

Inte vart ensam på hela dagen så har inte haft tid för att blogga.
Jennie följde med mig hem efter skolan så skulle vi plugga. Fast det blev mer musik och kika hemsidor än plugg. Tur att jag har en vecka på mig att få in det jag ska plugga på. Felicia och André kom hm och lagade middag till oss. Halv 9 följde jag med Jennie till stationen så hon kunde ta sig hem. Nu ligger jag här framför datan och väntar på att något ska hända.


Egentligen samma historia varje kväll, man väntar och väntar men inget händer. Det är ju inte som att något skulle falla ner ifrån himlen och bara hända, man får ju skapa sina händelser själv... Vilket jag gjort, skapat händelser alltså. Inför helgen. På lördag blir det ut och slira med Daniella och Jasmin och på söndag blir det jobb. Bra planer tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback