It's a DATE

Nu blir det ett inlägg med ett par datum här.


27/9 - 2010 (Om 2 veckor) Tatuerar jag mig.
24/12 - 2010 Hurghada, Egypten
13/4 - 2011 Har vi vår klass-skiva
10/6 - 2011 Tar vi studenten på vår skola.



Tatueringen är fortfarande hemlig (för de flesta) så jag tänker inte säga vad det ska bli. Nu är datumet i alla fall bokat och tatueringen kommer att kosta mig ca 600-700kr.


Tänkte vänta med att skriva detta men på Julafton åker jag till Egypten. Kommer hem igen på Nyårsafton. Åker med Kari och hennes familj + Felicia. Blir faktiskt min första resa utomlands, för min egen del tycker jag inte att det räknas som utomlands ifall man kryssar över till Estland eller Finland.


Studentskivan/klass-skivan Har vår klass på Karlsson & Co i stan, om någon vill komma så är det bara att säga till så mejlar jag över priser för biljetterna. Observera att middagen är lämpad för alla åldrar medan själva festen är för 18+. Så länge du hinner fylla 18, innan 13/4, är det lugna puckar.


Sen har vi ju studenten, då min bror inte kommer kunna komma för att hans tjej tar studenten samtidigt i en annan stad. Vad är det för jävla skola man går i när en klass gör en namninsamling och säger att de "besökt alla klasser i åk 3" fastän min klass och ett par till inte fick se skymten av den namnlistan... Vad är det för demokrati?
Jätteledsen över att min bror inte kan komma. Om alla fick vara med och skriva sitt namn på den listan kanske det kunde blivit ett annat datum...


Nu vet ni lite vad som händer i min värld de kommande månaderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback