Segt

Sängliggandes med en äcklig MV idag. Efter 6 ipren och 4 alvedon kan jag äntligen ta mig upp och gå på toa. Usch, varför ska man ha så ont? Tror jag får ta och byta Ppiller snart innan det blir outhärdligt.


Väntar på att Kari ska komma hem så vi kan åka och rösta, är helt säker på vad det blir för mig. Sen ska jag kolla om vi har sopsäckar så jag kan rensa garderoben. Gissar att det blir till att slänga ca hälften av alla mina kläder eftersom jag shoppar så mycket och inte använder hälften av det jag har. Skönt att bli av med urtvättade t-shirts och tröjor med hål i.


När jag tänker på det borde jag rensa resten av mitt rum också, har så mycket saker som bara ligger. Det orkar jag nog inte med i dag dock. Men någon dag ska det bli av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback