Förälskad

Feber och huvudvärk var det ja. Fick precis veta att det är en ny influensa som går. Lucky me...
Känns som att ha ögoninflammation längst bak i huvudet, inte så party direkt.


Var egentligen inte det jag tänkte skriva om. Det här kan komma som en överraskning för de flesta - har inte berättat det för någon än heller. Jag är förälskad i en kille. Problemet är bara att han har tjej och därför anser jag att det inte är nödvändigt att berätta vem han är. Onödigt att "vika ut" någon i min blogg, speciellt när han själv inte vet att jag tycker om honom. I alla fall; en stockholmskille, ca 170 cm lång, brunögd och mörkhårig.


Varför jag kan skriva så pass mkt är för att han inte läser min blogg. Vi har näst intill ingen som hellst kontakt och han har tjej. Therefore - pointless. En förälskelse som inte kommer att bli något annat än just bara en förälskelse. Vi får väll se vad framtiden har att erbjuda, förhoppningsvis har killbuffén ett större urval än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback