Val 2010



Då har jag vart iväg och röstat. Blev såklart Sverige Demokraterna i alla 3 val... Eller inte.

Vet i alla fall att inget kan få mig att gå och ändra mitt val. Kände mig så stolt när jag gick ut därifrån. Nästan så jag log för mig själv. Nu är det gjort. Nu tänker jag inte bry mig i att diskutera hej-vildt med alla angående politik. Inte innan Måndag då Sverige byter regering. På Måndag kan vi snacka politik igen. Nu ska jag bara luta mig tillbaka och vänta så får vi se vad söndagens valvaka ger för resultat. Jag kan ju inte göra mer än jag gjort.


Tycker verkligen att alla borde rösta i valet. Det är ens chans att få vara med och påverka, varför inte ta den chansen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback