Yeah, well... Whatever

Fortfarande sjuk, gick hem ifrån skolan efter lunchen, inte hem men åkte till mamma för att jag skulle på terapi kl 16.00. Efter en timmes samtal med min terapeuth var det dags att åka till Upplands Väsby igen för att hämta ut min beställning från ellos.
Kjolen passade inte, tyvärr. Den skulle inte gå att få på med våld ens en gång. Konstiga storlekar på vissa plagg. Jag har strl 40 i byxor, M-L i leggings och kjolen var i strl 40 men räckte knappt runt höfterna på mig (går att öppna upp kjolen och dra runt för att sedan dra upp dragkedjan hela vägen ifram). Felicia kunde ha den, så nu slapp ju hon köpa en kjol.
Bhn, skärpet och halsduken passade i alla fall, tur är väl det. Synd bara att halsduken var mer orange än bilden visade. Blir nog bra i alla fall tror jag.


Nu blir jag snart hämtad av mamma och pappa för att jag har fått i uppdrag att hjälpa dem köra hem en moppe ifrån Sollentuna. Pappa måste köra bilen och mamma har blivit av med körkortet, jag är den enda som får köra hem moppen med andra ord.


Blev faktiskt en "Dogge-Deal" (Cykel på köpet) för min morsa skulle bara köpa en ny mopedhjälm av en kille, eftersom mamma och pappa lyckades få mina två Mc-hjälmar stulna, i alla fall... Killen ska flytta och frågade om mamma inte ville ha moppen på köpet, hon betalar då 150 kr för en hjälm och får en gratis moped. Helt sjukt egentligen.


Nu ska jag leta fram varma kläder till min moppetur, kommer ju bli svinkallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback