Påskmys med släkten

Tjabbaaaaaa!!!





Hade jättetråkigt när jag vaknade, ingen ville hitta på något, det var världens finaste väder ute och jag ville verkligen göra något men visste inte vad. Ringde min moster eftersom jag visste att kusinerna skulle dit så fick jag en inbjudan till påskmiddag, vilket jag nappade på. Inte för maten utan för att jag äntligen skulle få något att göra. Uttnyttjade även det underbara vädret genom att raskt promenera hela vägen till min moster. Galet skönt var det.


Träffade mina kusiner, pratade en massa skit om allt och ingenting, fick lite resetips inför sommaren och sådär. Hjälpte till med maten och babblade lite goja med lilla bebisen Amanda.
Nu har jag precis kommit hem och känner mig helt matt av all sprudlande energi som omgivit mig under hela dagen.


Big brother snart sen spela lite och efter det blir det film innan jag lägger mig. I morgon åker jag med min kusin och hennes kille upp till mormor för att sedan åka hem med Felicia och pappa på Söndag. Underbart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback