Blandade känslor


Bild från Mars


Lönespecen kom på posten idag WEEEEEIII :D Då vet jag att jag kommer ha lite pengar till kryssningen i alla fall, riktigt skönt.
Komhem ifrån mor och far för en liten stund sedan. Suttit o tjafsat om min student, har ingen jävla lust alls att fira mig. Är ju några små inbördeskrig i min släkt. Pappas sida av släkten gillar inte min mamma, andra kommer inte överrens och mitt i allt står jag. Det är MIN jävla dag. De som vill fira mig får göra det 10/6, jag tänker minsann inte ha öppet hus i en vecka.


För arg för att palla. Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du säker på att 500-lappen inte kom från någon kille då?

2011-04-08 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback