Brands Baby

Jag har alla möjligheter som hellst i mitt liv och jag ska i fortsättningen göra precis vad jag känner för. Ska spara ihop lite pengar och leva livet jag alltid drömt om. Nu lät det säkert som att jag tänkte ta första bäste flyg till Los Angeles och få mina drömmar uppfyllda. Ja, jag har alltid drömt om lite lyx men jag ska börja med mig själv.


Sanningen är att jag alltid drömt om rikedom. Varumärken i mängder, fixade läppar och bröst. Jag ska göra allt jag vill. Man blir inte lyckligare av pengar men jag tror att jag blir lyckligare om jag får hitta mig själv och faktiskt sätta mig in i livssituationen jag alltid velat leva i. För att komma dit behöver jag, just det - pengar. Sen ordnar sig resten.
Så mitt måtto nu mera får vara: Köp dig lycklig.


Jag vet att jag föddes till något annat än vad jag är. Visst jag kanske inte är en Hollywoodstjärna, men jag bor i Sverige och vi har väll samma förutsättningar till ett lyckligt liv här som där. Man ska kunna göra vad man vill här i livet och jag ska testa på en ny livsstil.


Mitt nyårslöfte var att unna mig lite mer lyx har jag lyckats hittills? Jag tycker det. I små doser i alla fall. JAg har satt mig ute på uteserveringar med ett glas vin, det tycker jag är lite smålyxigt. En vardagskväll med gott sällskap och ett glas vin. Har alltid mörk choklad av kvalité i kylskåpet så jag kan unna mig en liten bit när jag känner för det. Och sminket... Sminket som var huvudpunkten i mitt nyårslöfte för mer lyx, har jag bytt ut helt. Har gått ifrån att köpa det billiga till att investera pengarna i den lite lyxigare klassen. Har bytt ut H&Ms läppglanser mot Face Stockholm (bara ett exempel) Sen måste jag dock erkänna att jag köper H&Ms nagellack, men det är för att jag leker lite med färger och motiv än så länge, så fort fingrarna blivit mer flinka ska jag även byta ut det mot dyrare märken.


Brands baby! Det är dags för mig att uppnå min rikedom. Jag ska bli lycklig i mig själv. Och jag behöver lite hjälp på vägen. Tommy Hilfiger, Ralph Lauren & Coco Chanel - Here I come. Fått ett erbjudande av en vän att köpa hennes Mulberry väska som står helt oanvänd. I think I will! Dags att kasta ut mina hemskt dåliga kopior ur garderoben och proppa in nytt, exklusivt, fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback