10 hål i tänderna :O



Var ju hos tandläkaren idag då, Angelica följde med mig eftersom jag har en sådan enorm tandläkarskräck - Not
Tandläkarassistenten satte in röntgenplattan i munnen på mig och när hon skulle byta sida drog hon så hastigt i maskinen att plattan slog i tandköttet både uppe och nere, smärtade rätt ordentligt får jag säga.
inte nog med hennes ovana att röntka, när tandläkaren sen skulle ta bort tandsten så grabbade hon ett regält tag i tandköttet vid 3 tillfällen. Aldrig haft så ont efter en undresökning, blödde ju ur munnen när de var klara med mig. Som vanligt hade jag inte ett enda hål, Gud belönade mig med starka tänder.


Hann kika förbi Anna en sväng i kyrkan, sätta in pengar på banken och kolla pris på House Of Pain för min tatuering innan vi åkte hem till mamma och pappa för att kolla vad jag skulle få med mig för prylar när jag flyttar, när det nu händer. Kollade på TV, åt middag, umgicks med pappa innan han skjutsade hem oss för en stund sedan. Hämtade lite böcker i skolan tidigare med så nu ska jag sätta mig och plugga hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback