Detta har hänt ;)

Bara för att man ska ha lite kul betyder det väll inte att man ska träffa en kille eller? Dumbass!


Så storyn om vad som hände på 360, 25/2 -11
Jag, Angelica och Marre drog dit för att ha lite kul, dansa och så vidare. Fadi och hans kompis skulle dit eftersom Fadi absolut skulle ragga på Angelica. Vi hälsade på dem i baren och blev bjudna på en runda innan jag och Angelica gick och rökte. Efter ett tag gick vi förbi dem igen så tänkte jag putta till Fadi i axeln lite lätt, på skoj!


Det tålde han ju självklart inte så när jag passerat efter min lilla putt så drar han tag i mitt hår och jag kommer inte ett enda steg framåt. Jag blev skitarg och hade god lust att starta ett bråk där och då men med några visdomsord ifrån Angelica snurrandes i huvudet lade jag ner de tankarna.


Senare under kvällen tappade jag bort Angelica. Gick runt och letade men satte mig vid ett bord där vi suttit tidigare i hopp om att hon skulle komma dit. Ca 40 min innan stängning kom Fadi fram till bordet fullt påklädd med ytterkläderna, för att säga hej då. Så sa jag att jag tappat bort Angelica, frågade honom om han sett henne och ifall han kunde hjälpa mig leta.


Han hånlog och sa att jag får skylla mig själv om jag tappar bort mina tjejkompisar, att han inte har något med det att göra. Då hade jag ändå bett snällt om hjälp. Jag flippade när han sa att han skulle dra. Bad honom sätta sig ner i soffan bredvid mig och bannade honom lite över att man inte lämnar en full tjej ensam sådär utan att man faktiskt kan hjälpa folk om dem ber snällt om det. Bör tillägga att jag inte var full, satt med 2 glas vatten framför mig.


När han flinade till igen fick jag nog och skallade honom i sidan av pannan. Han svartnade i ögonen och skrek att det var tur att jag var tjej, annars hade han klappat till mig. Så tog han ett av mina vattenglas och gav mig en dusch. När jag väll kunde fatta vad som hänt greppade jag mitt andra glas och kastade ut vattnet rakt fram... Då hade Fadi redan gått och kvar stod hans killkompis, som fick vattnet över sig. Han flippade ur och tog tag i en killes öl och hällde över mig.


De 2 killarna som satt bredvid mig fattade inte riktigt vad de sett, så jag förklarade att jag skallade den ena och att de hällt vatten och öl över mig. Plötsligt flyger den ena av dem upp och kutar efter Fadi och hans kompis. Jag fatta inte varför eftersom jag sa till dem att jag började.


Tycker att man kan tåla lite skämt. Jag hade aldrig rört honom om han inte dragit mig i håret.
Och ja, jag får skylla mig själv över att jag fick gå därifrån dyngsur, det bryr jag mig inte om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du förstjänar ingen respekt. Va glad att du ens kommer in på krogen. Skulle jag ha en egen nattklubb skulle jag nekat dig för länge sen, man vill ju inte ha en person som tar upp två säten så att säga. Ägd vart du, med tanke på att du vil öl över hela dig.

HA! Äckel.

2011-02-27 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback