Ensam Är Stark

Mådde man inte tillräckligt dåligt innan så gör man det definitivt nu.


Ni behöver inte tycka synd om mig eller något, jag har bara råkat koka en soppa med mig som huvudingrediens och sedan råkat komma åt spisvredet, så den vreds till 12:an. Ungefär så käns det när man sagt något dumt till personer som inte kan hålla käften.


Ni verkar ju alla tro att ni vann på att berätta det, vet ni vad? Det kanske ni gjorde, men vad vann ni som ni mår bättre av i längden? Jag förlorade något väldigt stort och gjorde mig samtidigt av med alla falska fittor jag tydligen umgåtts med.


Dröjer nog inte länge innan min tatuering sitter mejslad heller, för nu känner jag starkare än någonsin att Ensam Är Stark! Ensam gör man varken sig själv eller någon annan illa. Och stark är jag så det räcker och blir över. Försök ni bara att ta sönder mig men ni kommer aldrig lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback