Ikväll ska jag på teater



Hann fixa håret innan jag åkte hemifrån med, tog bild innan jag sminkade mig så ser ju lite bättre ut nu än på bilden om jag får säga det själv.


Fick veta att jag ska på teater ikväll med dramagruppen, visste inte om det förrän jag kom till skolan, hade inte en aning om att det var idag. Ska se Djungelboken - den ska tydligen vara jättebra. Börjar 19.00 och slutar 22.00 så jag är hemma vid halv 12 ikväll. Så hinner man inte äta mellan skolan och teatern, det suger ju. Kommer va skithungrig hela kvällen *suck*.


Kommentarer
Postat av: Safira sheikh-en av malmös största bloggar

snyggt du har fixat frysiren!:D

2011-02-09 @ 23:19:36
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback