Jobba

Godmorgon, här var man uppe med tuppen.
Blev väckt av ett samtal ifrån New yorker, det är alltid lika pinsamt att svara i telefon med sömn i rösten. Ska i alla fall komma in och jobba idag. Skulle komma så fort jag kunde hellst till 11. Tyvärr är ju SL så otroligt efter i tänket att det bara går 2 bussar, varav båda går en gång i halvtimmen. Hade ju vart OK ifall de gick med en kvarts mellanrum, dessa 4 bussar men dem går med ca 4 minuters mellanrum så jag kommer bli lite sen.


Vet inte hur länge jag ska jobba heller så jag laddade med en riktig brakfrukost, skitjobbigt att få i sig. Jag kan inte äta direkt när jag vaknat. Men man måste ju äta något, mna kan ju inte gå på tomgång hela dagen.


Slänger in nått inlägg när jag kommer hem
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback