Lunchblogg

Har lunchrast så varför inte skriva ett inlägg...


Skakade och mådde illa hela vägen till skolan, visste ju inte riktigt vad som skulle hända. Träffade Jennie på skolgården och som jag bett henne var hon själv. Var svårt att få tungan i rörelse och slappna av för att kunna prata när hjärtat slog i 190 km/h men fram kom det. Och jag är glad över att jag vågade. Att jag kunde stå framför henne och säga vad jag så länge velat tala om. Känner mig lugnare även fast jag själklart är hemskt ledsen. Nu kan jag börja om igen.


Satt och pratade med en lärare i skolan. Hade lagt märke till att han hade samma efternamn som en gammal vän till mig, så jag var ju tvungen att fråga ifall de var släkt (vilket de var). Vi satt o pratade lite om honom och allt möjligt annat medans vi åt. Ganska kul. Jag hade ju en bild av att min gamle än inte var helt frisk och nu fick jag även det bekräftat. Då slipper jag ligga vaken på nätterna och grubbla över det.


Ska ha Religion innan jag slutar och efter skolan ska jag till Jakobsberg och träffa min kontaktperson. Idag är det Bowling på schemat, kan bli skojigt, var så länge sen sist jag bowlade, tror inte jag gjort det sen jag var 14. Blir nog en fika efteråt med innan jag åker hem. Sen får vi se vad som händer. Skulle behöva tvätta kläder, blir nog någon maskin beroende på vad klockan är då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback