Men nog om er nu

Falsk?
Asså falsk är motsatsen till sann och jag finns ju alltså är jag sann!
Dessutom sa jag sanningen rakt upp i ansiktet på henne. Det är inte falskt att göra det jag gjorde, för det kan inte vara sant att göra motsatsen. Däremot VET JAG att det jag gjorde var hemskt dåligt gjort av mig, det var osjyst och äckligt. Och ni tror inte att jag skäms???  OM JAG SKÄMS! Jag kan säga att ni inte ens förstår innebörden av det ordet innan ni stått i mina skor. För att skämmas är någonting jag verkligen gör. Jag mår skitdåligt över allt det här. MEN jag är glad för att jag sa sanningen framför henne, jag mår så mycket bättre nu när jag äntligen fått det här ur min kropp, nu slipper jag bära på det mer. Det enda jag får bära med mig är vad jag lärt mig och tro mig, det är mer än ni kan ana. Försök inte säga vad jag ska göra och inte göra, vad jag ska känna och INTE får känna. Det klarar jag av så otroligt bra själv, det är ju ni som inte förstår något... Inte ens hälften av er har suttit i den situationen som både hon och jag sitter i. Men nog om er nu.


Var ju och sökte jobb igår, som jag tidigare skrivit.
Idag, när jag precis mött upp min kontaktperson så ringde telefonen. Det var Butikschefen ifrån en av butikerna som ringde och bad mig komma in på intervju på Fredag :D:D:D Gud ler mot mig idag.
Hoppas verkligen att jag får det jobbet. Skulle innebära 10 minuters resväg hemifrån, sjuuuukt skönt skulle det vara. Jag hoppas på det bästa.


Gjorde bort mig på bussen hem ifrån Jakobsberg. Tog en direktbuss och somnade innan Rotebro station, innan hade jag tänkt att det skulle vara roligt att träffa på Jens på bussen, sen kom jag ju på att han inte har nån anledning till att åka 560 eftersom den inte går åt det hållet. Sover i alla fall, så puttar någon till mig och på en hundradels sekund fattar jag att jag är i Rotebro, på en buss - därför måste det vart Jens som puttade till mig. Jag skriker "TJAAA" och kollar på honom, han satte sig bakom mig vilket jag tycker var skumt eftersom det var ledigt bredvid mig, så kollar jag bakåt på hånom och efter ca 5 sekunder ser jag att det inte alls var Jens, utan någon som satt och kollade på mig som om jag vore världens pajas... Blev några pinsamma minuter tills han klev av.


Snart kommer angelica hit och leker med mig, ska slänga in en maskin tvätt innan tänkte jag. Slänger in en dagens låt senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback