Puss & Godnatt

Jag tycks ha fått någon slags bloggmani, roligt dock att se hur det trillar in nya läsare varje dag. Det här är ju ingen känd blogg så det är verkligen jättekul att se besökarsiffran stiga uppåt.


I morgon kommer jag inte ha tid att blogga lika mkt. Ska upp kl 6 för att gå till skolan och efter skolan ska jag träffa min kontaktperson för att ta en fika och eventuellt springa in på banken. Efter det ska jag på terapi, där kommer det finnas mycket att snacka om, bland annat om vad det var som hände tidigare idag. Det snacket lär väll snurra i skolan med för den delen.


Slänger in ett inlägg under lunchen så får vi se hur dagen har gått så långt.

Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback