världens sämsta kväll

Sitter på nattbussen hem med Angelica och Marre. Vi har vart på the bridge och festat.
Kanske borde man säga ätt de har festat och att jag surat hela kvällen eftersom Danne förstörde min kväll helt genom att fråga om han fick strula med min syster och Angelica.
Tack för den!


Snear så fort nått jidder kommer ivägen när jag är ute. Men allvarligt jag är helt nykter och han är (vad han säger) dyngrak. Inge vidare trevligt då att få läsa det han skrev. Drygare människa får man fan leta efter. Det lustiga är att han själv tror att han är rolig! Garvar ihjäl mig - not!
Så otroligt barnslig är han med som själv försöker garva bort det. Så som han höll på ikväll höll man på med när man var typ 13. Fjantigt!


Fick höra en annan sak när jag kom fram till nattbussen...
2 killar: har du ätit på donken idag?
Jag: nej.
2 killar: det ser ut som så! Hahaha
Aa för det var ju roligt att höra när man redan var uppretad. Skrek till dem att de var horor och slängde en cigg efter dem. hade jag inte vart sur redan hade jag garvat och tipsat dem om andra kommentarer. Ska ta mig till min hållplats och se efter ifall det fortfarande är party hos min kusin och blivande arbetskamrat. Hon tipsade om fest.

Men festen var slut när jag kom fram så nu säger jag godnatt så hörs vi när jag vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback