Dagens Diss


MaxFactors nya ögonskugga


En cremeögonskugga i två steg, finns i 6 olika färger. Man börjar med det rundade stiftet, sedan tar man den spetsiga udden och målar över. Tanken är jättebra men det blir inte fint. Eftersom både den rundade och den spetsiga är kletiga i sig kladdar de bara över varandra för att sedan lägga sig som tjocka streck i ögonglobslinjen.


Jag köpte 2 färger och jag är inte nöjd alls. De finns på Kicks till extrapris nu 99:- styck. Jag blev tipsad om den i månadens SOLO-tidning och föll direkt i fällan. Jag hade nog tyckt om ögonskuggan ifall den torkat för den kladdar verkligen jättemycket och käns krämig, ett plus för att den bara sätter sig där man applicerar den, man slipper även det överblivna pulvret som ofta hamnar under ögonen ifrån vanlig ögonskugga.


Men kort och gott... Dagens diss för duoögonskuggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback