Planer inför kvällen

Först var planen att vi skulle käka middag hos Angelica, föra, fixa oss och dra på krogen. Sen ändrade vi planen till att vi skulle käka middag hos mig och spela spel eller kolla på film för att båda blev för sega för att dra ut. Nu ser planen ut som så att jag blir ensam hela kvällen - mindre kul.


Har hunnit städa hela min garderob, halva golvet och skrivbordet medans jag väntat på Angelica, så blev det inget. Då kan jag lika gärna dammsuga för att sedan skruva fast benen på sängen igen så att den inte brakar ihop, vilket den kommer göra vilken natt som hellst nu. Hämta dammsugaren i skrubben o sen skrivmejsel i garaget


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/lordag-dagens-blogg-4.html#comment

2011-01-29 @ 18:55:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback