Spitt, spatt, spott



Haft huvudvärk och känt mig trött hela dagen.
Visserligen känner jag så dygnet runt och ahr gjort det i flera dagar. Tog precis en tupplur på ca 2 timmar, riktigt skönt men känner mig fortfarande trött.


Drömde en konstig dröm inatt. Jag, min pappa och om bror var på en camping och skulle utföra något hemligt uppdrag (som ingen hade en aning om). Så skulle vi bli guidade till platsen där vi skulle utföra det. På vägen dit skulle vi stanna vid en plats där man kunde dricka helande vatten ifall vi skulle skada oss, så vi hittade tillbaka dit efteråt. Så började vi gå igen och när vi kom fram till "lägret" där vi tydligen skulle motbekämpa japaner och asiater, så visste alla mo vad vi skulle göra.


Så i stälelt för att utföra vårt uppdrag utan våld slutade det i slagsmål. En japan kom fram mot mig och jag snubblade baklänges och föll à la billig skräckfilm. Så skulle han kasta sig över mig då jag slängde upp min fot mellan benen på honom och sen kom andra foten, så försökte han böja sig över för att nå mitt huvud så började jag skalla honom, så jag fick ett jack i pannan, tills han föll medvetslös i marken. Märkte att det rann blod ur mina ögon så jag sprang till en toalett (glömde bort den helande källan).


Började tömma ögonen på blod och sköljde av, sen började jag borsta tänderna så rann det blod i hela munnen (grose). Spottade sedan ut löddret i handfatet....
TRODDE JAG I ALLA FALL. Vaknade upp av att jag hade drägglat och spottat mig själv i håret! Så jävla ÄCKLIGT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback