Min hjärna är nog en lerklump numera




I kind of miss my 5.1 speekers!!!
Subwoofern till den här låten och det skulle bli galet!


Jobbat och slitit i solen tors, fre & lör, GALET! Bränt mig, blivit brun och allt möjligt. Börjar tagga inför semester nu känner jag. På lördag drar jag!!!! Först till mormor till tisdagen, sen blir det Emmaboda med bror och Ica till söndagen efter det ska jag tillbaka till mormor och slappa en hel vecka. Bara sola, bada, olja in mig, sola mer och leka med mina kusiner.


Idag lirade jag brännboll med jobbarkompisarna. Första rundan var jag dommare och andra rundan körde jag ett varv i alla fall xD Fattar inte hur man orkar röra sig när man redan gått en jäkla massa unter arbetstiden - GALET!


Äh nu blire film sen sova. I morgon har jag massor att göra. Tvättstugan bokad, baka kakor, laga mat, försöka få lite ordning i rummet och sne får jag gäster.
Hoppas jag får mitt efterlängtade duntäcke då :D så jag kan börja använda mina dubbla uppsättningar sängkläder. Har man köpt dem så ska de ju itne behöva ligga i garderoben i flera år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback