Panik-Ångest-PMS

Jag mår illa... Vet inte riktigt vad det beror på.


Kan göra en lista på möjiga anledningar:
* Skitvädret vi haft - regn, kvav luft och åska
* Allt tjat ifrån de vuxna här
* Dissen jag fick tidigare idag
* Godiset


Kanske en blandning av dessa. Känner mig kvävd, ensam, orklös och allt möjligt! Har haft PMS hela dagen också. Blev arg för att ajg var hungrig och när maten var klar var jag inte hungrig längre. Morfar bytte kanal på TVn och sen stängde han av internet, precis när jag skulle skicka iväg ett mejl.


Nu e jag typ fett uttråkad och har inget att göra så får väll typ ta o lösa korsord eller något och vänta på att tiden ska gå så jag kan gå o deppa i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback