Palla

Som jag har längtat efter de beställda grejerna ifrån ABC-gruppen...
Drog precis på mig de till syntes snygga mjukisbyxorna med texten STUDENT 2011 M.Morén .... Och vad upptäcker man? Att ideal-mannen i 18-19års ålder tydligen är 168 cm lång, det är ju fan nästan piratbyxor för mig. Dessutom är ena byxbenet längre än det andra och snöret till midjan fattas, på bilden finns det snöre.
Allvarligt talat, när de vet att många blivande studenter beställer grejer kan de väll se till att produkterna blir rätt gjorda. Guldpennan var ju också bara skit, trodde att det skulle vara en bläckpenna men det var bara trams.


Näe e fan inte nöjd asså. Tur att studentmössan blev som den skulle, tydligen en del som fick hem dem med fel logga ovanpå och innuti... Ska försöka gå ut byxorna så mycket som möjligt så kanske de får lite längd (man kan ju hoppas).


Kommentarer
Postat av: Louise på ABC-Gruppen

Hej Mathilda! Det låter jättetrist att det blev fel på dina kläder. Om du mailar mig på [email protected] så hjälper jag dig. /Louise på ABC-Gruppen

2011-03-10 @ 18:10:16
URL: http://www.abcgruppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback