Ett inlägg fyllt av strunt

Så vad hände i helgen?
Danne kom och plockade upp mig och Felicia i fredags så åkte vi upp till mormor. Blev middag direkt sen lite TV och efter det var det läggdags. Jag för min del kunde inte somna men alla andra tycks ha sovit gott.


Upp tidigt på Lördagen, käkade frukost och packade matsäck, eftersom mormor insisterade så. Åkte upp till Kungsberget, väntade på att F & D skulle hyra sin utrustning medan jag satte på mig min, struntade i hjälmen den här gången, känner mig ändå säker när jag åker. Blev ett provåk i gröna backen och efter det åkte vi upp på toppen... eller jag och Danne iaf eftersom Felicia hade problem i liften... Finns väll inte så mycket att berätta egentligen. Vi åkte upp i liftar och ner i svarta/röda backar, roligare än så blev det inte.


Vi hade även haft det perfekta vädret om det inte vore för blåsten, hade lite svårt för att ta mig ner i backen när det blåste motvind, var som att den inte ville att man skulle komma ner. Vid 15-tiden var jag mätt av åkningen. Mina pjäxor sitter åt så mycket i hälarna att jag står och skakar under hela tiden jag har på mig dem, när de väl tas av kan jag knappt stödja på fötterna, helt sjukt. Bör köpa nya till nästa säsong. Åkte tillbaka till mormor igen vid 17-tiden, Danne åkte hem inte långt därefter.


Jag och Felicia tog ett bastubad och duschade sen gick jag ner och kikade på TV med mormor och morfar, kollade på en film efter och pratade med Jocke i telefon ett tag innan både han och jag somnade. Mormor kom och väckte mig på soffan så fick jag gå upp och lägga mig.


Igår sov jag så länge jag kunde innan jag gick upp. Jag, mormor, Felicia och min morbror åkte iväg till en shoppingcentrum för att kolla en grej, sen åkte vi tillbaka och åt lunch. Kollade när tåget skulle gå efter det tog jag en tupplur tills vi skulle åka.


Det är väll det som hänt i helgen, en massa strunt egentligen. Idag åkte förrästen Jocke till Tyskland så nu får man inte höra av honom på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback