Bostad - Check

Igår var en stressig dag som jag tänkte skriva ett inlägg om senare. Nu är jag för glad och energin är på för hög nivå för att sabba med stressrelaterade inlägg.


Så varför är jag glad idag?
- Jo för jag fick veta att soc har hittat en lägenhet!!!


Ska dit på visning i morgon med pappa och Felicia. Jag är så otroligt glad och jag tror inte att vi egentligen skulle behöva en visning. Vi vill bara ha en lägenhet. Gissar att vi inte alls bryr oss om hur den ser ut, vi vet att det är en 3a och det räcker för oss. Givetvis är det roligt att se hur den ser ut men det spelar nog ingen större roll.


Jag är otroligt glad idag, tänk att jag ska få bo med min familj igen utan att behöva flytta längre än till Kallhäll. Jag är världens lyckligaste just nu. Obeskrivlig är vad denna nyhet är. Att veta att jag inte behöver stå på gatan efter studenten och åter att få bo med min pappa och min lillasyster. Idag kan ingenting stoppa mig från att le och visa glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback