DAMPDAMPDAMP

Trött och grinig, vilket fantastiskt avslut på den här dagen!
Vill och behöver plugga samtidigt behöver jag sova. Har inte sovit någe vidare inatt då jag sov på en madrass hos en kompis - hade kvittat ifall jag sovit på golvet för det var nog ingen större skillnad. Några timmars sömn fick jag i alla fall.


Jobbat hela dagen idag och haft det trevligt. Känner att jag inte vart lika social och pratglad idag som jag annars brukar. Ingen dag är den andre lik. Slängt in en maskin tvätt så jag har något att ha på mig i morgon. Grisade ju ner kavajen när jag käkade middag så den åkte i tvätten, den med. Står att den endast får kemtvättas så jag hoppas verkligen att den pallar med 30 grader i tvättmaskinen. Annars var 135:- ingen större förlust men pengar är pengar.


Ska sätta på ett avsnitt av big brother och se vad som hänt i veckan då jag haft annat för mig. Sen får vi se ifall jag blir hämtad om en timme eller inte. För mycket folk här hemma så känns inte som att jag kommer få någon ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback