I didn't let the sun go down on me

Var på "akutmöte" hos soc idag. Åkte direkt när jag vaknade.
Så nu är det inte lång tid kvar innan jag flyttar, ca 3 veckor sen bor jag i en lägenhet i kallhäll. Ska dela med någon annan men det är bättre än ingenting. Är en massa regler kring det med men tror inte att det ska bli några som hellst problem. Så nu är det problemet löst.


Ett annat samtal jag fick direkt efter löd: "hej, Christina här från ******. Jag tänkte kolla om du fortfarande är intresserad av att vara hårmodell i morgon? Bra, skulle du kunna vara inne kl 15.00 i morgon? Underbart, då ses vi där!"
FUCK VAD KUL!!!! Jag ska vara hårmodell i morgon :D ör lite orolig över hur jag kommer se ut efter eftersom jag inte har en aning, men det blir säkert skitbra.


Shitt vad jag har vart glad idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback