Jobbkläder - Check



Beställt lite nya kläder igen. Nu av annat syfte än mitt eviga begär... Numera har jag ett BEHOV!
Jobbet kräver anständiga kläder. Så jag måste ha antingen mörka kjolar eller kontorsbyxor. Vet att mitten-kreationen inte är mörk, men de är beställda i ett annat syfte, ska ha dem på en photoshoot med Frida nästa vecka, om nu planen går som den ska.


Skönt att börja använda kjol igen, käns lite tantigt ibland men samtidigt väldigt classy. Klickade hem sista detaljen till studenten också... silliconkuddar som man sätter i hälarna på skorna för att de inte ska glappa. Så nu kommer de sitta perfekt!


Mitt i shoppingen kom jag på att Frida snart fyller år, köpte en liten grej till henne också, kan tyvärr inte säga vad det är eftersom det finns öron och ögon överallt. Den slår i alla fall inte photoshooten på långa väger. ÅHHHHH vad jag hoppas att det blir av, annars kommer jag känna mig riktigt misslyckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback