Min nya kärlek




Nya Gadden.
Frida ringde runt igår för att hitta en tatueringsstudio som hade tid att tatuera oss redan igår. På telefon snackade de om att vi båda ville ha ett hjärta på handen i en enkronas storlek. När vi kom till All-In Bodyart Tattoo i Årsta kl halv 7 igår så hade jag lite nya idéer på vad jag skulle vilja gadda in. Inte helt nya eftersom jag har velat ha "Sola è forte" i över ett halvår... Och igår fick jag in den, med ett hjärta.


Tatueringen sitter rakt (och inte snett) på vänstra skulderbladet. Gjorde den spontant igår för att markera ett nytt kapitel i mitt liv. Betydelserna i tatueringen är 1, texten: Ensam är stark, för att jag alltid behövt stå på mig och ta saker i egna händer. 2, Hjärtat: som uttrycker hur varje dag är ett nytt steg i ens liv/ att livet börjar om på nytt med nya möjligheter varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback