Små hjärtan pryder mina naglar



Har vart lite kreativ och fixat naglarna igen. Börjar gå bättre tycker jag.


Började med ett lager baslack sen la jag ett lager guldskimrigt lack över. När det hade torkat gjorde jag hjärtan genom att doppa en tandpetare i nagellacksflaskan och sedan göra ett S ungefär i mitten av nageln. Utifrån S:et drog jag sedan små krokar åt varsitt håll som formade ytterkanten på alla hjärtan. Eftersom jag själv inte tyckte att naglarna var dekorativa nog tog jag en annan tandpetare och doppade i en annan färg och gjorde 2 prickar diagonalt.


Gäller att man inte är skakig på handen då detta är pilligt. Men det är roligt att kunna visa upp naglar som man pyntat själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback