Alltså vaaaaah

Jag har godisabstinens. Ligger och drömmer om en stor påse lösgodis, nästen så jag får ont i magen för att jag är så sugen på det där sliskiga socker-ihop-koket. Men snart så får jag smaska. Ska ta och röra mig ner mot stationen om ca en halvtimme.


La förresten märke till att det på Sl.se står att buss 560 tar 3 min från Kolarängsvägen till stationen och att buss 547 tar 5 min samma sträcka. Jag tycker det är konstigt när de stannar vid samma hållplatser, kör precis samma sträcka under samma hastighetsgränser... What's the deal med tiden liksom?! Jag är lite förbryllad. DUMBULLAR!


Kommentarer
Postat av: Danne

sv: Näeee ja åkte förbi på sladd så ja hade inte tid å ringa ;o

2011-10-24 @ 17:20:07
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback