Gräv mig en grop så jag kan gå i ide!

Blandade känslor av den här helgen.
Den började med världens mest misslyckade dejt i Fredags och fortsatte sedan med utgång på Amnesia med Sandra och Sofie, vilket var rätt trevligt om man bortser från ett par saker.


Sen kom Lördagen och bjöd på fika med pappa i min lägenhet medans han byggde ihop några bokhyllor och satte upp en hylla på väggen. När han åkt hem igen satte jag i hyllplanen och fyllde sedan några hyllor med diverse småsaker som jag ville ha ur mitt rum.
Mitt i stöket ringde Cissi och frågade om jag ville komma in och ta en fika på Café 60 med henne och Angelica - Det kunde jag verkligen inte tacka nej till. Kom hem vid 23-tiden och forsatte stöka lite mer i mitt rum, damma utav min egen bokhylla och organisera om lite i den.


Nu var det plötsligt Söndag och man skulle vrida tillbaka klockan en timme, det tyckte jag lät bra när jag vaknade närmare 14-tiden då kändes det inte som att jag sovit bort halva dagen. Så ringde jag pappa för att fråga vad klockan var så sa han att den var närmare 14... då blev jag ledsen i ögat för att jag ändå sovit bort halva dagen.
Ute regnar det och det är riktigt höstigt i luften. Löven singlar ner flera åt gången och kastanjen utanför har fått gula löv på bara en natt. Har tråkigt och känns som att jag bara vill sätta mitt liv på hold fram till våren. Gå i ide låter lockande just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback