Tre Stora Bokstäver

Mina eftermiddags-tupplurer fortsätter. Idag sov jag från kl 19.02 till ca 21.30, där var hela kvällen förbi. Klev upp och kollade på en film och nu har jag bestämt mig för att gå o sova igen. Jag förstår ärligt talat inte hur jag kan vara så förbaskat trött jämt.


Något som gjorde min dag var i alla fall att jag fick tillbaka Civilrättsprovet som jag skrev förra veckan(?) Med 3 stora bokstäver kunde jag vara glad resten av dagen och för hoppningsvis hela helgen. 1 MVG, bara 3 kvar för slutbetyget.


Dessutom har jag fått nån jättekonstig mani. Jag måste klia mig i hårbotten typ hela tiden, what's up whit that liksom... har i försig vart så i ett par månader och jag har inte löss. Känns bara som en tvångstanke. Det värsta är att jag börjar blöda av att jag kliar mig så mycket. Nu tror ni ju sägert att jag sitter och kliar frenetiskt, vilket inte är sant. Sitter ofta och mer masserar hårbotteen med naglarna rätt långsamt, borde lägga av med det, men hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback