När vi gled i Ullared

Hemkommen ifrån Ullared. Blev bara jag, pappa och Felicia som åkte dit eftersom mamma misskötte sig. Vi åkte hemifrån 04.30 i torsdags och anlände till varuhuset ca 09.30. Felicia och jag var glada som små barn på julafton - riktigt töntigt, men ibland blir man så glad.
Väl inne fick jag typ damp över att det var så mycket folk. Jobbigt när folk inte kan se sig för eller ta hänsyn till andra mäniskor. Felicia och jag gick runt tilllsammans och pappa shoppade för sig själv.


Kosmetikavdelningen var ett enda kaos och man fick nästan armbåga sig fram för att komma åt vad man ville ha bland hyllorna. Det var större än jag trodde, men man märkte direkt att TV fick det att se  ännu större ut för cafét var typ 3 ggr mindre i verkligheten. Klädavdelningen var inte heller så stor som jag trodde att den skulle vara. Hittade inte så mycket kläder heller, fick med mig 2 ganska snygga koftor hem och 10 par spetstrosor i olika färger. Underkläder var nog det man fyndade bäst på klädavdelningen. Hittade äver Bh:ar i min ovanliga storlek för 59:- då blev jag lycklig. Så betalade pappa en ny skidjacka åt mig wihoooou :D:D:D


Annars shoppade jag lite förbrukningsvaror som bakplåtspapper, schampoo, balsam, deodorant, hårvårdsprodukter, sminksvampar och borstar, tandpetare o lite annat skit som man kommer på att man behöver hem när man väl är där.





Fick med mig ett par nya hörlurar till iPoden också SCORE! Nu slipper jag använda mobilheadsetet som fuckar. Köpte en epilator också... som pappa tvingade mig att testa igår och aaa, det gjorde jävligt ont.
Somnade direkt när vi kom till husvagnen som vi hyrt, helt slut efter att ha gått runt och shoppat intensivt i 6 timmar. Sov till kl 20.00 och då tvingade jag upp pappa och Felicia också så vi skulle kunna sova på natten med, men det gick väl sisådär att somna om sen.


Blev lite kompliteringsshopping igår när vi vaknade och därefter rullade vi bilen vidare till borås för att shoppa i Knalleland men det var nog den mest onödiga tiden i mitt liv. Var så mätt på shopping att jag inte ens orkade kolla runt riktigt. Åt middag där och sen åkte vi hemåt. Var hemma vid 21-tiden, helt slut efter bilfärden så jag orkade inte åka hem till lägenheten utan stannade hos mamma o pappa över natten.


Nu har jag precis packat upp påsarna och sorterat in sakerna på rätt plats. Ser tillbaka på resan med ett léende på läpparna, det var inte sista gången jag åkte dit. Blev dock besviken över att Morgan inte var så slow som han framställts som på TV han var väldigt social faktiskt.
Och Boris var väldigt glad på bild, så glad att han inte kunde hålla ögonen öppna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback