Hej jag är bäst på att laga mat (punkt)

Hejjagskabliencreepystalkerochjagvetintevarförmenjagkännerattdetkanskeskullebehövasföromväxlingensskull! Jagvetexaktvemjagskastalkamenjagtänkerinteberättadetförnågoneftersomjagskavaracreepyochundercover.
Fast nu skojade jag bara.


Ställde mig vid spisen klockan 18.00 och började laga korvstoganoff... Den smälter i munnen. Det är 2:a gången jag gör den och jag kan lova att ingen gör den som jag. Jag skapade min egen variant av receptet redan förra gången. Var färdig vid 7-tiden nån gång, fick lite problem med falukorven (undrar om man kan säga så utan att det låter perverst). Ända sen dess har jag legat på soffan i matkoma - så fantastiskt god är den. Nästan så man skulle kunna äta hela stekpannan på en gång.


Dessutom var det första gången jag kokade ris utan att bränna det!!! Jag har ÄNTLIGEN lärt mig :D Jag är självlärd. Vet inte hur många gånger jag läst på förpackningen hur man ska göra och sedan misslyckats, den här gången struntade jag i att läsa och bara gjorde i stället. Jag är en geni i köket!


Kommer ni hem till mig på middag lär ni absolut inte bli besvikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback