Stuvade mackaroner

Nytt jobb, ny ålder, nytt liv.

 
Förlåt men jag är så JÄVLA SNYGG!!!!!
fast det var ju inget nytt. Om vi i stället skulle ta och reda ut det nya... Jag började jobba för 3 veckor sedan som kundtjänstmedarbetare på ett ganska stort företag. Har hand om frågor angående fakturor samt support. Inte allt för långt till jobbet och jag trivs jättebra. Har snälla och trevliga kollegor som jag underhåller dagarna i ända. Slipper leva på soc i fortsättningen! FINALLYYYYYYYY!!!!

Fyllde 20 förra fredagen och bestämde mig för att ha fest hemma. Var kul väldigt länge sen spårade det, som så många andra fester, ur totalt. Inge kul att städa efter men det var ju tvunget eftersom jag skulle ha släktfika på söndagen. Räknade ut att vi var totalt 20 pers i min lilla etta som mest. Fun facts liksom ;D Blev dessutom tvingad att gå på systemet. Jag som tänkt starta en grupp på fb; Vi som bojkottade systemet när vi fyllde 20, men så blev det inte. Blev tvingad att låna pengar för att gå och köpa en cider... för sakens skull.
 
Vad mer är nytt?!
Gjorde stuvade mackaroner för första gången nyss. Tänkte att eftersom jag inte hade nå muskot så borde ju spiskummin funka... Det fungerade INTE! Notera... I.N.T.E! Men nu har jag lärt mig det i alla fall.
 
Funderat lite i veckan på om jag kanske inte var född till att bli komiker... Jag är ju faktiskt omedvetet rolig och ironisk. Pappa sa även här om veckan att han tyckte att jag plötsligt blivit så rolig. Kanske är det något att ta vara på och använda i framtiden. Vi får väl se. Funtat på om man ska ta och börja slipa på en bok också. Om den blir tryckt i framtiden eller ej får vi se, det vore kul att i alla fall ha ett exemplar för mig själv i bokhyllan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback