En Otro(s)lig Berättelse

 
Tänkte skriva ett långt inlägg om förra helgen men då jag har en feeeeeet minneslucka och ett manipulerat minne från lördagkvällen så hoppar vi det.
Fick i alla fall 2 nätter med Mr X, den ena bättre än den andra.
Minns ju inget från första natten men morgonen efter hade jag världens bitmärke på underarmen, 4 blåmärken efter fingrar på andra armen, ett 10cm långt rivmärke i bak på låret och typ 5 andra blåmärken utspridda över kroppen.. Mr X fick också ett ordentligt avtryvk på ena armen efter mitt Lejon-gap, drar slutsatsen att det gick vildt till.
 
Andra natten var vi... jag menar JAG, snällare. Tänkte att jag behöver tona ner mig lite nu då det vart på tok för mycket våld inblandat för att jag ens ska känna igen mig själv. Mr X var väl snällare han med - jag fick ju trots allt inga nya blåmärken. Däremot fick han nått jävla spel och skulle dra "kalsong-ryck" på mig... i mina spetshotpants, blev som en tandtråd och gjorde galet ont. Lyckades till slut åla mig halvt ur dem för att slippa smärtan men när Mr X märkte att det inte gjorde ont längre tog han i hårdare och drog över låret i stället.
Roligare tyckte han att det blev när det började knaka i sömmarna... Under hela tiden låg jag och försökte slippa undan det kommande resultatet, skrek att han skulle sluta... med ett riiiiitch så hade han lyckats dra sönder dem.
 
Kul tyckte han också att det var för den delen - nya partytricket kanske? Mindre kul var det för mig som skulle få åka hem troslös morgonen därpå. Hur hämnas man på nått sånt här?! Eller var det kanske Mr X som hämnades på mig för sitt bitmärke... Who knows.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback